Alla inlägg den 27 november 2013

Av Tokfrans - 27 november 2013 13:23

271113 Jag blir så arg!! Är jag den enda i världen som blir så här arg på småsaker? Är det så jävla svårt att göra ett dataprogram som fungerar? Jag menar liksom på riktigt? Den som har programmerat vårt dataprogram på jobbet har säkert fått en helt okej lön för sitt jävla skitarbete??? Om det är något som jag inte klarar av är det teknik som inte fungerar så som den ska. Det är heeelt okej om det kommer ett felmeddelande, om man eventuellt kan fixa problemet på något sätt, men om programmet bara kör en query, funderar en stund, och sedan bara bestämmer sig för att nä, jag gör ingenting alls, jag bara LEKER att ingen någonsin tryckte på ”execute” knappen, låtsas som ingenting!!! Jag kan riktigt HÖRA hur den här jävla skitmaskinen visslar oskuldsfullt. PERKELE!!!!


Jag är har liksom förstört den här dagen färdigt, för säkerhetsskull. För jag VET att den ändå kommer att vara förstörd när jag kommer hem, så jag kan lika bra börja nu. Hela jävla dagen kan vara lika skit då, för säkerhetsskull. Idag är ungen borta, hon far efter dagis till sin pappa, och jag kommer hem efter jobbet till ett jävla tomt skit-hem. Hunden som normalt gör att huset inte känns SÅ tomt lyckas till och med de här dagarna få huset att kännas ÄNNU mera ödelagt, när den kommer pipande emot en, jihuu, ÄNTLIGEN kom du hem, ÄNTLIGEN släppte du ut mig ur det här unkna, sketna piss-stället du kallar hem.


Och jag kommer att ta hunden ut på en en timmes jogging-runda, och jag kommer att komma hem och leka att allt är okej en stund, ända tills ångesten blir för stor och jag kommer att erkänna att visst, det här stället är inte värt ett skit när ungen är borta. När hon är borta har jag inget hem, jag har ingenting att sträva efter, jag är ingenting, jag vill ingenting. Jo, en sak. När hon är borta vill jag sitta ute i skymningen och röka, och tycka synd om mig själv, och röka lite till. Sen vill jag gråta en stund, röka lite till och gå och lägga mig så att den här dagen äntligen tar slut. Fans skit.

Inte ens det får jag.

Vem var det som fick den briljanta idén att sluta röka, rökning gör vissa outhärdliga saker, piki-piki-lite lättare att låta bli att uthärda.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards